Olcsó és öregecske kabriókat keresnek a magyarok
Nyitott tetővel autózni azért így sem rossz dolog.
Nyitott tetővel autózni azért így sem rossz dolog.
A limitált szériás brit kisautó talán a legszebb színben, British Racing Green fényezéssel csábít vásárlásra.
Hiába az elektromos autók, ha használtan még mindig közel kétszer annyiba kerülnek, mint egy hagyományos.
Az 5,3 literes motorral szerelt megkímélt Jaguar XJ-S-ért nem kérnek túl sok pénzt.
Az import mértéke immár több mint egy éve képtelen elmozdulni a havi 9 ezres darabszámról.
A különböző országok nagyon eltérő módon kezelik az ilyen csalásokat: van olyan, ahol nincs erre vonatkozó hatályos jogszabály.
A 3,6 literes 6 hengeres benzinmotor 260 lóereje komoly dinamikát kölcsönöz a tágas Skoda Superbnek.
Nem volt még olyan hónap, amikor közel 80 ezer autó cserélt gazdát.
Egyre fontosabb a jármű lekérdezhető előélete.
A közel négy évtizedes múltra visszatekintő patinás Alfa Romeo 90 abszolút egyedi műszerfal kialakítással büszkélkedhet.
Relatíve tágas utas- és csomagtérrel vár új gazdára ez az alig használt közel 40 éves Ferrari 412.
Az 54 éves múltra visszatekintő Mercedes luxuslimuzin a kor legmodernebb hi-fi-jét vonultatja fel.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
Súlyos százezrekben mérhető az eladók nyeresége.
Három év drágulás után most a vevőknek kedvez a piac.
Ez a minimális futásteljesítményű orosz járgány a 80-as, 90-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Az új gazdára váró Lancia Delta Integrale Evoluzione egészen a 90-es évek elejéig tekeri vissza az idő kerekét.
Méregdrága delikvensünk kívülről egyértelműen Csajkának tűnik, belül viszont Lexus életérzést vonultat fel.
A kinti húszszázalékos drágulást nehéz itthon érvényesíteni.
Golf, Focus, Astra – erre kíváncsiak a vevők.